Wednesday 26 October 2011

Zapin, Breakdance, Tricking/Parkour...

assalamualaikum smue... peace yaw ! ~ Happy Deepavali ...


hari ni... perghh busy abes(xlhsngt) ... pagi on9 kejap... lepas tu siap2 teros pergi sekolah ... 

Buat ape pergi skolah mase Deepavali nih ? 1st, aku bukan orang India ... haha ! juz kidding ... sbnrnye aku pergi skolah sebab berlatih zapin ...

What ? haha ! ... jangan pandang sebelah orang mate ... aku masok zapin ni untok memartabatkan bangse Melayu ... lepas tu, kalau boleh nak 'master' semue jenis dance (besarbtolcite2) ... x tau nak cite ape lagi psal zapin nih ... yang penting memang bez lah...

.   .   .   .   .   .   .   .   .   .

lepas tuh... petang, dengan x makan nasi(xbalikrumah), aku pergi Taman Melewar... 

Buat ape seyh ? buat ape lagi ... mesti lah join member2 se'crew' aku training breakdance dengan tricking ... hahax, syok abes ... tadi kitorang banyak training tricking ... *orangtuh1, die dah pandai backflip beb ... give him an applause ... gempak wo0o ... lepas tuh ... aku baru try men loser flip(jadilhjugak) ngan double leg(xjadipon) ... *orangtuh2, die maen flare jep... haha !

Abes tuh, ko balik naek ape ? aku balik naek member2 yng sudi mnghantar... yeah !

thats all je lah kot... dah x tau nak tulis ape lagi...

-credits-
-abang amir (zapin tutor)
-special thnx to member2 crew saye yang sudi hantar balik (jimattambangbas)hahax
-to all readers...*peace ♥

-casts-
 Nazrul Firdaus sebagai *orang tuh1
Muhammad Fahim sebagai *orang tuh2

-attachment(lampiran)-

Backflip


Double leg



Flare

2 comments: